The life of Polly

Hi - and welcome to my world - here you'll find all my posts which are about me and what makes me tick. If you follow the links in the side bar you'll discover Polly Laminate - my collage work; Polly Chrome - my photos and other images; Polly Fibrous - everything textile and finally Polly Valent - where you'll find the sketch design challenges and other things I'm passionate about sharing - so put the kettle on and have a look around.

Salut! et bienvenue dans ma monde - ici vous trouverez tous qui parle de moi et ma façon de voir le monde. Si vous suivez les liens sur le côté vous découvrez Polly Laminate - mes collages; Polly Chrome - les photos; Polly Fibrous - tous qui est textile et Polly Valent - ou se trouve les défis de Polly ainsi que les autres sujet qu'il faut partager - donc faîtes couler le café et me rendez visite.

lundi 3 août 2015

Polly's summer sketch challenge - theme three

HI! How are you getting on with your sketches? I'm just back from my hols with a suitcase packed with of ideas, so there will be plenty to share with you over the next few months.   As for this week, I've decided on the theme of vehicles.  Transport of all kind features heavily in the our household and I must confess to prefering diggers and tractors over barbie-dolls and fairies any day!  But even if you prefer pink and spangly over yellow and muddy, there's still plenty of inspiration to be found here. 



Salut! Comment ça va avec les équisses?  je viens de rentrer de mes vacances avec tout un valise plein des idées, alors il n'en manquera pas des articles pour les mois qui suivent.  Quant à notre défi - pour cette semaine j'ai choisi le thème du transport.  Il y a beaucoup de véhicules dans notre vie quotidienne et il faut dire que je préfére les tracteurs et les engine du chantier au lieu des poupées et des fées! Mais même si vous êtes plutôt de genre rose et tous qui brillent, il y a toujours d'inspiration à trouver ici.




So as usual I'm sharing my brain-storm list plus some source photos, then at the end of the week I'll share my sketch.  So get revving those motors and chocks away - let's get going!


Donc, comme d'habitude, je vais vous partager mes idées sur le thème ainsi que des photos référentielles.  Alors démarrez les moteurs, enlevez les cales et on y va!







Don't forget you can post your sketches at any time, either on here in the comments, or on my facebook page.  Looking forward to seeing your work.

N'oubliez pas que vous pouvez télécharger vos équisses quand vous voulez. Soit ici dans les commentaires ou soit sur mon page de facebook.  J'attends avec impatience de voir vos travaux. 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire